מאמרים נוספים

אחסון אתרים

אחסון אתרים – מה כדאי למה צריך את זה ואיך זה משפיע

אז אתם מתכננים להקים אתר אינטרנט, נכון? בטח אתם שואלים את עצמכם: "מה זה אחסון אתרים ואיך זה משפיע על האתר שלי?" בואו נתחיל מהבסיס – אחסון אתרים הוא כמו הקרקע שעליה אתם בונים את הבית שלכם. בלי אחסון איכותי, האתר שלכם יכול להיתקע, להיטען לאט או אפילו לא להיות

למאמר המלא »
בניית אתר מותאם לקידום אורגני בגוגל

איך לבנות אתר שיתאים לגוגל כבר מהיום הראשון ויכניס לידים בצורה אורגנית

איך לבנות אתר שיתאים לגוגל כבר מהיום הראשון ויכניס לידים בצורה אורגנית איך לבנות אתר שיתאים לגוגל כבר מהיום הראשון ויכניס לידים בצורה אורגנית אתם יודעים מה מצחיק? בעלי עסקים רבים חושבים שצריך להיות גאון טכנולוגי כדי לבנות אתר שיתאים לגוגל ויכניס לידים בצורה אורגנית. אבל תכלס, זה לא רק

למאמר המלא »
בניית דפי נחיתה

מה חשוב לדעת שבונים דף נחיתה לעסק

  בטח כבר שמעתם על המושג הזה שנקרא דף נחיתה. אבל מה זה בעצם? למה זה כל כך חשוב? ובכן, בואו נצלול לתוך העולם המעניין של דפי נחיתה, ונבין איך זה יכול לשדרג את השיווק שלכם. מה זה דף נחיתה ואיך הוא יכול לשדרג את השיווק שלכם? דף נחיתה הוא

למאמר המלא »
מה לבדוק לפני שסוגרים יום צילום

מה לבדוק לפני שסוגרים יום צילום

אז אתם מתכננים יום צילום? תנו לי לנחש – אתם רוצים שזה יהיה מושלם, נכון? בין אם זה צילום חתונה, יום הולדת או הפקת תוכן, הכנות נכונות יכולות לעשות את ההבדל בין תוצאה מעולה לתוצאה מאכזבת. במאמר הזה נבצע סיבוב קצר בכל מה שצריך לבדוק לפני שסוגרים יום צילום, כדי

למאמר המלא »

אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

קידום ממומן בגוגל – מה כדאי לדעת

על מה נדבר?

קידום ממומן - איך הוא עוזר לנו במה הוא שונה מאורגני ומה חשוב לדעת על התקציב לפני שיוצאים לדרך

מוזמנים לשתף

מה זה קידום אתרים ממומן

קידום ממומן באנגלית PPC : pay per click – "שלם עבור קליק"
אסטרטגיות שיווק שבה עסקים משתמשים בכדי לקדם את האתר שלהם ומשלמים לפי הקליקים שהמשתמשים ביצעו על המודעה שפרסמו (מכאן השם PPC). המודעות הממונות מוצגות בדר"כ בראש דפי מנועי החיפוש וכך יוצרות תנועת גולשים אתר של העסק. ישנן אפשרויות לבחור למי המודעות יוצגו כדי להגיע לקהל היעד הרצוי. דבר אשר מייעל את ההשקעה ביצירת לידים איכותיים יותר לעסק.

תמונה של דף עם המילים קידום ממומן באנגלית על בלוק עץ
תמונה של המילה - אדס באנגלית באדום בין מילים ככוונה לפרסומת בקידום ממומן שהיא בולטת

 

למה נועד קידום אתרים בגוגל ממומן:

בראש ובראשונה קידום ממומן בגוגל נועד בכדי לייצר תנועה מהירה של משתמשים לאתר ומזה נובעות גם תוצאות מהירות לעומת קידום אתרים אורגני (ככל שיותר אנשים ייחשפו לאתר/דף של העסק הסבירות של אותם אנשים להיות לקוחות פוטנציאליים תהיה גבוהה יותר). זה קורה בגלל שברוב המקרים אותה המודעה מופיעה בראש הדף ולכן מושכת תשומת לב רבה יותר של הגולשים אשר חיפשו נושא הקשור למה שהעסק מציע, לכן הסבירות גבוהה יותר שילחצו על המודעה ויתעניינו יותר.

שיפור הנראות והעלאת המודעות של האתר – ככל שניצור יותר תנועה ככה יותר אנשים ייחשפו לשירותי העסק (כמובן שישנה חשיבות לא מבוטלת לאיך הדף בנוי ומה העסק מציע).
בעזרת התנועה הרבה נהפוך את אותם המשתמשים ללקוחות פוטנציאליים.

עסקים שרוצים להגיע לקהל יעד מסוים – ביצירת המודעות הממומנות אנו יכולים לקבוע למי המודעה תוצג לפי כמה קריטריונים ובכך לייעל את החזר ההשקעה (בסופו של דבר מונח פה כסף של העסק על הכף ונרצה שהניצול שלו יביא למקסימום תוצאות). מודעה נכונה שתוצג בזמן הנכון לקהל הנכון תעלה את סיכויי הסגירה של הלקוח.

 

 

 מה העלויות של קידום ממומן?

הדבר היפה בכל הנושא הזה של קידום בגוגל ממומן הוא שהפלטפורמה של גוגל ממש נותנת לנו להחליט מה אנחנו רוצים לעשות עם הכסף שלנו ולכן אנחנו יכולים לקבוע מראש את התקציב. בחלק מסוים גם לקבוע מה יהיה המקסימום שנשלם על קליק אחד. חשוב לדעת כי הדברים מאוד תנודתיים ונעזרים בהם אחרי מחקר מעמיק של הבנת כלי הפרסום הממומן, אבל למי שיודע יש שליטה באחוזים גבוהים משמעותית על מה קורה בקמפיין, לאן הולך הכסף והאם הקמפיין רווחי או מה אפשר לשפר.

 

נשמע מושלם?
כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים קידום ממומן

אמנם אנחנו כבעלי עסקים רוצים לראות תוצאות במהירות שיא אבל, חשוב להבין שבתחום קידום ממומן בגוגל זה שלא כל מודעה שילחצו עליה תהפוך את אותו המשתמש ללקוח. יש חשיבות להבנה הזאת כיוון שבהסתכלות מסוימת אנחנו נרצה שהכסף שאנו משקיעים ימקסם את עצמו אבל לפעמים ישנם קליקים לא קשורים, בין אם זה אנשים שמתלבטים או שהעסק ומה שיש לו להציע פחות מדבר אליהם (כמובן שהשאיפה שלנו היא להגיע לאחוזי ההמרה הכי גבוהים שאפשר במסגרת התקציב וכשמנהלים קמפיין באופן דינאמי ונכון אכן מעלים את האחוזים). המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתחרות וחשוב לבחור את הנושאים שנרצה להשקיע בהם בקפידה בכדי לא להתאכזב ממחירים גבוהים של קליקים שילכו לפח. הכי חשוב להבין שעצם זה שעושים קידום ממומן לא מבטיח שום תוצאה, ישנם המון משתנים בדרך והתפקיד המרכזי הינו להציג את המודעה הנכונה ביותר בזמן המדויק לקהל היעד שהעסק פונה אליו ובכך נוכל להגדיל את אחוזי ההמרה, ולא להפסיק לעקוב ולשפר את הקמפיין תוך כדי תנועה.

 

 

אז איך אנחנו נכנסים לתמונה בעניין הקידום ממומן של העסק?

כשאנחנו בונים קמפיין קידום אתר בגוגל ממומן אנחנו דואגים להבין מי העסק, מה הוא מציע, מה מייחד אותו, מי קהל היעד, מה תקציב הפרסום ומה התחרות סביב אותו התחום. המידע הזה מסייע לנו לבנות את הקמפיין הנכון ביותר עבור העסק שלכם. חשוב לדעת שמהרגע שמתחילים לא מורידים את הרגל מהגז, אנחנו נמצאים במעקב שוטף על התוצאות ומשנים את הקמפיין לפיהן עד שנגיע לנוסחאה המנצחת עבורכם.

מוזמנים לדרג אותנו

מוזמנים לשתף

אז אם גם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה
מלאו את הטופס ונחזור אליכם

*ב24 שעות הקרובות נעלה איתכם לשיחה שבה נבין ביחד איתכם איזה מהלכים הכי נכונים לעסק שלכם.