הסודות של האלגוריתם של הקידום האורגני בגוגל נחשפו
לא מזמן הודלף חלק מהאלגוריתם של גוגל הנוגע לקידום אורגני ע״י אחד העובדים. ההדלפה חשפה בפנינו חלק מהסודות הכמוסים ביותר של הקידום האורגני. בעוד שכולנו
בעידן הטכנולוגי שאנחנו חיים בו, עולם העסקים לא נשאר מאחור ודואג להשתדרג. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לעסקים להציג את עצמם לכמות בלתי מוגבלת של אנשים שכל מה שהם עושים זה לחפש משהו מסוים באינטרנט והנה העסק מופיע מול העיניים של אותו לקוח פוטנציאלי.
בניית אתר לעסק זהו תהליך שמייצא אתכם לעולם הדיגיטל, עולם שבו כמעט כולם יכולים לראות אתכם ולשמוע מה יש לכם להציע בלי שתקומו אפילו מהכיסא.
אתר שמשקף את מה שהעסק מציע בלי לבזבז הרבה זמן ומשאבים אחרים, כולנו יודעים שזמן העבודה הינו דבר קריטי.
בניית אתר לעסק מקצרת תהליכים (תמונה אחת או פרויקט אחד שווים 1000 מילים) ומסננת אנשים לא רלוונטיים לעסק שלנו. כבעלי עסקים נוכחות דיגיטלית כמו אתר לדוגמא מאפשרת להגיע למקסימום חשיפות ללקוחות פוטנציאלים במינימום זמן, אם פעם היו פליירים ואירועים בכדי לשווק את העסק היום עושים זאת בלחיצת כפתור תוך כדי מעבר על נתונים מדויקים!
היום בניית אתר לעסק הוא תהליך נפוץ אבל אם רוצים להגיע לתוצאות צריך להבין את סוגי האתרים שקיימים היום בשוק ואיזה מהם מתאים לעסק שלכם.
אז איזה סוגי אתרים קיימים היום?
* כמובן שישנם עוד סוגים של אתרים אבל לרוב העסקים השלושה הנ"ל הרלוונטיים ביותר.
לאחר שראיתם איזה סוגי אתרים קיימים זה הזמן שלכם להבין איזה מהם מתאים לכם? – האם העסק שלכם מציע מוצרים פיזיים שאפשר לרכוש או שירותים מסוימים, ברוב המקרים השיחה עם בונה אתרים בין אם הוא פרטי או חברה הם יחליטו ויגידו לכם את דעתם, חשוב שתדעו לפני מה יהיה הכי רלוונטי לעסק.
קורה בהרבה תחומים בחיים שלנו שאומרים לנו דברים ומפרזים הבטחות והמציאות לא עולה על הציפיות. בתחום בניית האתרים עיצוב הוא אחד המפתחות הכי חשובים להצלחה.
חשוב לפני שבונים את האתר להבין שעיצוב האתר הוא עבודה לא קלה, וברוב הפעמים הוא זה שיקבע כמה האתר יהיה רציני, קורץ לעין והכי חשוב ממיר (ממבקרים באתר ללקוחות).
לפני שסוגרים בניית אתר צריך לבדוק האם העיצוב שהוצג מתאים לכם, בסופו של דבר אתם אלה שהאתר מייצג.
חשוב להבין שבעולם הדיגיטל הכל קורה מהר והחלטות מתבצעות תוך פחות משנייה לכן עיצוב האתר הוא כלי חשוב מאוד להצלחתו.
בתחום בניית האתרים, ובכללי מדיה באינטרנט המושג כתיבת תוכן שיווקי או קופירייטינג אומר המון. יש חשיבות גבוהה לא פחות מהעיצוב של האתר לסדר והאיכות של התוכן המוצג בו.
נושא כתיבת התוכן חשוב כיוון שהמלל מציג את מה שהעסק מציג, לכן חשוב לדעת לפני בניית האתר מי כותב את התוכן (ישנן חבילות הכוללות כתיבת תוכן שיווקי ע"י בונה האתר או גורם אחר. ישנן חבילות אשר בעל העסק אמור לספק את התוכן, ואם הוא לא מעוניין לכתוב בעצמו ייגבו ממנו תשלום נוסף בכדי לעשות זאת).
הרוב המוחלט מעריך שברגע שישנו אתר הלקוחות יגיעו כבר לבדם, הדבר לא נכון ולקוחות לא יגיעו מהאוויר. נכנס פה לתמונה נושא שלם שנקרא קידום אתרים, נושא זה מתייחס לשיפור מיקום האתר בין אם זה דרך קידום ממומן או קידום אורגני להעלות את האתר שלנו במיקומים בגוגל ובכך להציג אותו לכמה שיותר אנשים.
לא מזמן הודלף חלק מהאלגוריתם של גוגל הנוגע לקידום אורגני ע״י אחד העובדים. ההדלפה חשפה בפנינו חלק מהסודות הכמוסים ביותר של הקידום האורגני. בעוד שכולנו
להופיע בעמוד הראשון בגוגל בחינם לא נשמע מפתה? הנה כמה צעדים לעשות את זה כמו שצריך
נדבר על איך כותבים פוסט באופן נכון טכנית שיעזור לדירוג האתר והנושא שהדבר עליו.