קידום אתרים

תוכן עניינים

למה כדאי לקדם את העסק בגוגל

מהו פרסום העסק בגוגל

אחד הצעדים הראשונים של העסק בעידן של היום הוא לבנות אתר, חשוב להבין שעצם העובדה שיש אתר לא אומר שבאותו הרגע נופיע בכל חיפוש וכאן נכנס לתמונה תחום קידום האתרים. בתחום הזה אנחנו לוקחים את האתר/דף נחיתה הקיים של העסק וגורמים לו להתפרסם ברשתות החיפוש והרשתות החברתיות בכדי להגיע למקסימום חשיפות באמצעות שתי דרכים עיקריות. 

טריגר וורד -תמונת רקע למאמר קידום אתרים ממומן

קידום האתר באמצעות תשלום לרשתות החיפוש והמדיה

טריגר וורד -תמונת רקע למאמר קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום האתר בצורה אורגנית ברשתות החיפוש והמדיה

קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל - איך זה מסייע לנו?

שני צדדים לאותו המטבע

אז אחרי שכבר ראינו שיש כמה דרכים לקדם את העסק, ולכן נשאלת השאלה איך זה בא לידי ביטוי?
קידום האתר באינטרנט בין אם ממומן או אורגני עוזר להגברת החשיפה של העסק ברשת.
הרשת היא מקום ענק וכמות התחרות לא קטנה לכן, במקום כזה גדול אנחנו נדאג לבלוט בעזרת קידום האתר, נשתמש בכלים מסוים נדאג להעלות את הדירוג שלנו ברשומות החיפוש ובכך להגדיל את החשיפה של העסק אפילו יותר. בקידום אורגני נעשה זאת בעזרת מחקר עמוק של מילות מפתח ומחקר מתחרים. דרך קידום ממומן נדאג שהכסף שאנחנו משלמים לפלטפורמות ינוצל להפקת תוצאות המקסימליות ונופיע במקומות הראשונים בחיפושים הרלוונטיים אלינו בגוגל.

איפה מתבצע קידום אתרים?

מחקר על העסק

לכל עסק יש משהו אחר להציע, ולכל פלטפורמת חיפוש יש דרכים לשווק את העסק דרכה, הכרת הרשתות בהן ניתן לפרסם את העסק תסייע להבין איפה כדאי לבצע את הקידום.

אז מהם הפלטפורמות אשר נבצע בהן קידום אתרים לעסק?

  • גוגל – רשת החיפוש הגדולה בעולם, כמות החיפושים הנעשים מדי שעה בגוגל היא עצומה ולכן היא אחת הבמות המרכזיות לקידום העסק בין אם אורגני או ממומן.
  • פייסבוק ואינסטגרם – רובנו המוחלט מכיר וגם משתמש ברשתות החברתיות האלה, שיווק העסק בפלטפורמות הללו מניב לעסק כמות חשיפה עצומה מבלי שאותם אנשים אפילו בכלל חיפשו את העסק.
  • טיקטוק – הרשת החברתית החדשה שהולכת וצוברת תאוצה, פלטפורמה חדשנית ועדכנית ויכולת להביע את עצמנו תוך כמה שניות. כמות חשיפה עצומה במינימום מאמץ.

* כמובן שישנן עוד פלטפורמות לביצוע קידום אך אלה הן העיקריות.

מה התפקיד שלנו בקידום העסק ברשת?

קידום האתר מתחיל במחקר מעמיק על העסק – מה העסק מציע, מי הלקוחות הרלוונטיים ובנוסף, מה החיפושים שיניבו הכי הרבה תוצאות ועוד…
לאחר מכן אנו עושים מחקר מילות מפתח (אותן מילים שנבסס עליהן את החיפושים בכדי להעלות את התנועה לאתר) ומי המתחרים. אחרי כל העבודה הזו אנו בונים קמפיין קידום לעסק בפלטפורמות הרלוונטיות אליו ובהתאם לתקציבים שאתם מחלטים כשהשאיפה הינה להגיע לקידום הכי טוב לעסק במקסימום תוצאות!

 

לקידום העסק בעולם הדיגיטל
ויצירת הזדמנויות שחייב לנצל
השאירו פרטים

מוזמנים לקרוא

מאמרים קשורים